weekendje miamii!!! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu weekendje miamii!!! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

weekendje miamii!!!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

12 Februari 2011 | Verenigde Staten, Tallahassee

Op het moment zit ik in de auto naar t vliegveld om in het vliegtuig te stappen naar miami!! Over een paar uurtjes rij ik door miami, palmboompjes, zonnetje, dus ik heb er super veel zin in!!
Zondag spelen we tegen university of miami, een van onze rivalen, dus wordt groot gevecht!
Aangekomen in Miami hebben we snel gelunched en naar university of Miami gereden om te trainen. Ging goed, beetje wennen aan banen en weer, al was het vrij bewolkt helaas, maargoed :).
Na trainen zijn we naar restaurant gereden called cheesefactory factory in coconut groove, een wijkje in miami. Je zou denken een of ander goedkoop amerikaans rest., maar was was het tegenovergestelde!! Super mooi, luxe en heerlijk eten :)! Het leek buiten net spanje moet ik zeggen, pleintje met kraampjes, muziek, winkels, erg gezellig!
Op weg van vliegveld naar teNnisbanen zag ik allerlei huizen en het leek een groot sprookje! Niet normaal!! Huizen zo luxe met bomen die ik nog nooit gezien had dan in sprookjes etc etc.. Wel gaaf!:p haha
Morgen is het ON!!! Als we winnen zou zwaar vet zijn! Dus iedereen duimen vanaf 18.00u haha!
Fijne zondag!

Liefs xx

  • 12 Februari 2011 - 16:32

    Job:

    Geniet ervan en succes!! xxx

  • 12 Februari 2011 - 17:43

    Jeroen Diebels:

    Hoi Manon, succes met de wedstrijden en geniet bewust van alles en iedereen! Gr. Jeroen

  • 12 Februari 2011 - 23:25

    Pap:

    lekker chille en morge spele, en moandig auch nog? Hubs ut tog mer good. :) Hat se miene sms gekrege?

  • 13 Februari 2011 - 02:58

    Manon Veldman:

    Jeroen, Dankjewell!! Dat doe ik zeker bewust!! Is echt ongelooflijk wat ik allemaal meemaak en hoe vanzelfsprekend t voor mij wordt, terwijl het echt wel allemaal een 'big deal' is eigenlijk!

    Bij deze kunt u, als we een thuiswedstrijd hebben, de score volgen van de wedstrijden mocht u geinteresseerd zijn.

    Pap, neet ontvangen helaas :(.. Mer zou waal gaaf zien om met mam noa new york te goan as ich klaor bun hie!! Motte we t nog mer f euver hubbe :)

    Job, dankje schat!! We mailen ;)!! Xxxxx!

  • 13 Februari 2011 - 10:42

    Jesse:

    Yeah, wear un berichtje van manon.
    Succes met de wedstried en geniet dr mer lekker van!
    Kei vet det sanne nao dich toe kumt!

  • 13 Februari 2011 - 13:12

    Frederique:

    Succes lieve manon, ik zal voor je duimen! ;)

    Tot mails,
    liefs Frederique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 28114

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: