Spring Break!! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Spring Break!! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 Maart 2011 | Verenigde Staten, Tallahassee

Spring Break!!

Dit is natuurlijk een week waar veel student in college naar uitkijken; feesten en vooral drinken!!
Helaas niet voor mij :p.. Wij zijn zaterdag 5 maart met een busje naar Tampa vertrokken om zondag tegen USF(University of South Florida) te spelen. Geloof het of niet, maar ik heb mn eerste single in competitie gewonnen! Haha eigelijk heel erg, maargoed op dat moment voelde het toch wel goed :). Coaches waren wel kwaad dat we in totaal verloren hadden, dus dat was minder! Maargoed maandag zijn we naar 'Islands of Adventure' geweest in Universal!! Echt gaaf om een keer gezien te hebben:D Daar is Harry Potter nagebouwd, wat erg indrukwekkend was. De straten en Zweinstein, alles! Verder waren er natuurlijk nog achtbanen en n heel kinderland, was echt leuk gebouwd daar! Spidermanland en verder nog verschillende kraampjes en restaurantjes. 's Avonds zijn we downtown Orlando heerlijk gaan eten:), waarna we allemaal k.o. waren van heel de dag lopen etc.
Dinsdag hebben we in de morgen eerst getraind, daarna een dutje gedaan en tegen het eind van de middag naar het mega grote outlet van Orlando. 3 verschillende complexen die dubbel zo groot als het Outlet in Roermond zijn:p haha!
Woensdag speelden we tegen UCF(University of Central Florida), waar we wel in totaal hebben gewonnen :)

Woensdag avond kwam Sanne aan op het vliegveld in Orlando, waar ik haar samen met Hay en Mia Clabbers uit Reuver heb opgevangen :), was erg gezellig die avond!! Heerlijk gegeten en gekletst over vanalles en nog wat :p
Donderdag zouden we naar Seaworld gaan, maar helaas regende het de hele ochtend, waardoor ze ons Orlando hebben laten zien en ons daarna gedropt hebben in de Florida Mall, een supergroot en mooi winkelcentrum!!:D Was erg gezellig!
Donderdag avond zijn we met de bus van Orlando naar Tallahassee teruggereden. Ik had 30 dollar pp betaald, dus we dachten dat het een oude en vieze bus zou worden..... Tot onze grote verbazing reden we in een superdeluxe bus met ledere beklede stoelen, dvd en draadloos internet:D!!

Afgelopen hebben we de campus verkend, nog een competitiedag gehad, naar ons winkelcentrum geweest, aan het zwembad gelegen en verder uitgerust en lekker gegeten :).
Vrijdag huren we een auto en vertrekken we weer terug naar Orlando om Zaterdag naar Seaworld te gaan:D En miss dat we vrijdagavond naar Circus du Soleil gaan of iets anders leuks, dus dit weekend wordt weer een leuke roadtrip :)

Hoe gaat het leven in Reuver nog??

Liefs Manon

Ps. Over de helft :D!! (Kan bijna beginnen aftellen:p)

• 16 Maart 2011 - 12:36

Pap:

Ik dacht al....spring break !!! Opwindende verhalen van gehoord en gezien op tv.
    Oppe Ruiver wurd ut lekker waer.

Maar tegen Florida kunnen we niet op dus geniet er van.

• 16 Maart 2011 - 16:27

Marlou:

Hey Manon,
    lange tied niks geheurd!
    Fijn desse t nog leuk heas doa. Noa zo'nne lange tied zou ich toch weer noa hoes teruuk verlange!:P
    Hihi, nog ffkes genieten en we zeen dich snel!

Liefs,
    Marlou