Back and ready to go! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Back and ready to go! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Back and ready to go!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

11 Januari 2011 | Verenigde Staten, Tallahassee

Terug om er weer tegenaan te gaan!

Het is weer een weekje geleden dat ik lekker in mijn eige bedje thuis lag.. Reis is goed verlopen, geen vertraging, geannuleerde vluchten of rare passagiers. Eerste dagen terug waren niet gemakkelijk, maar gaande de trainingen en lessen van start zijn gegaan, begin ik toch wel enthousiast te worden voor competitie! Dit weekend is onze eerste wedstijd thuis. Gister zijn we goed aangepakt, waarna ik weer 20 min plat heb gelegen in de behandelkamer bij fysio:p.. Geen pretje, maar je wordt er alleen maar sterker van zeggen ze! School wordt ook pittiger merk ik, maar meer door het feit dat ik erg veel essays moet schrijven en er BELACHELIJK veel regels tegen plagiaat plegen zijn hier. Als je maar iets van internet gebruikt en dit niet erbij zet is het al fout, dus wordt nog wat! Maargoed ik overleef het wel!

Afgelopen zaterdag hebben we met het team en andere vrienden een 'tapas'-avond gehad. Iedereen bracht iets lekkers te eten mee en zo werd er de hele avond door gezellig gekletst, gegeten en gelachen! Voor herhaling vatbaar was het eindresultaat!!:D

Ik probeer een update van competitie en ervaringen op de site bij te houden :)

Liefs Manon

Ps. Het weer is hier ook niet super, koud en regenachtig. In het begin van de week was het lekker, met zonnetje etc.. Over een maandje zal het wel weer goed worden gelukkig:)!

  • 11 Januari 2011 - 16:48

    Job:

    Leuk om weer een verhaaltje te lezen nu je terug bent. kort maar krachtig ;) :P
    xxxx

  • 11 Januari 2011 - 18:35

    Mams:

    Zet um op meid van me.
    Deze 5 maanden gaan druk en leuk worden
    xxxxxxxxxxxx

  • 12 Januari 2011 - 15:16

    Tessa:

    Oppe Reuver en Belfeld regent het auk alein maar! De maas steit zelfs op de rieksweeg tot de fietspaad :O

    We pingeeeee !
    x

  • 20 Januari 2011 - 11:36

    Jesse:

    haa Manon,

    ik dacht uns ffkes kieke wie ut met dich geit..
    einmaal doa busse wear in un gans andere omgeving en busse auch weer zoe gewend aan alles..
    Succes met dien essays!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 28114

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: