Seaworld!! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Seaworld!! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Seaworld!!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

20 Maart 2011 | Verenigde Staten, Tallahassee

Dit weekend zijn Sanne en ik naar Orlando op roadtrip geweest en niet zonder hindernissen uiteraard. We hadden in de planning voor 3 dagen een auto te huren. Dus via Alamo online gereserveerd en betaald, komen we op het vliegveld waar je de auto af moet halen, schijnen er nog allerlei kosten bovenop te komen. Nou oke dachten we beide, we doen dit maar 1x in ons leven. Overal mee ingestemd, en toen kwamen we bij het punt dat we met een creditcard moesten betalen op naam van de boeker. Sanne had geen creditcard dus het hele feestje ging niet door! Wij daar nog 2 uur op het vliegveld gezeten om een oplossing te vinden, iedereen afgebeld, maar zonder succes. Uiteindelijk mochten we de auto van een teamgenootje meenemen..... Een Honda van 100 jaar oud, waar een boom op is gevallen in zn vroege jaren, de binnenkant van het voorportier hangt eruit als je de deur opent en de voorraam is kapot, waardoor deze bij elke hobbel een stukje meer naar beneden zakt. Kortom, een wonder als we heelhuids in Orlando zouden komen. Aangezien dit onze enige kans was om er uberhaupt te komen, zijn we het avontuur aangegaan:p!! Onderweg hadden we de muziek hard aanstaan, veel gelachen en vooral ook lichte stress dat we geen platte band zouden krijgen:p...
Eenmaal aangekomen zijn we super opgevangen door familie Clabbers, die in Orlando overwinteren. We zijn smiddags lekker met zn allen aan het zwembad gaan liggen en savonds downtown Disney bezocht! Zaterdag hadden we in de planning om al vroeg naar Seaworld te vertrekken. Om geen risico te lopen hebben we de auto daar laten staan en hebben Hay en Mia ons erheen gebracht:p!

Seaworld was in een woord AMAZING!! Toen we aankwamen hebben we als eerste dolfijnen visjes gevoerd en aangeraakt! Was geweldig om eens gedaan te hebben! 'Once in a lifetime' :) Daarna zijn we naar de dolfijnenshow geweest, erg spectaculair moet ik zeggen! De kunstjes die ze deden en samen met de trainers was super! Vervolgens vol spanning naar de Orcashow. Ongelofelijk dat je op 3m afstand een Orca ziet zwemmen en deze ook ziet springen en verschillende trucjes ziet doen, etc etc! Deze show hebben we daarom ook 2x bekeken die dag :). Deze dag was om nooit te vergeten, echt ongelofelijk super!! Een echte aanrader mocht iemand ooit naar Orlando gaan;)!

Zondagochtend zijn we al vroeg naar huis vertrokken, aangezien Sanne om half 4 alweer terug naar Nederland vloog helaas :(... Maar geen zorgen, na 7 maanden alleen overleeft te hebben, red ik deze laatste maand ook nog wel :D!!

Eind april kom ik weer terug :D!!
Bereid jullie voor op bezoekjes en lange verhalen!! haha

Liefs, xx Manon

Ps. Was echt super dat je er was Sis!! I miss you already!!:) Tot snel!! xx

• 21 Maart 2011 - 05:58

Zuut Der Eg Mooi Oet:

Zoe te zeen ein leuke belevenis.
    Goan Sanne ophoale op ut vleegveld, ut landj ein keteer te vreug.
    Verder alles prima.
    Pap

• 21 Maart 2011 - 11:49

Kim:

Heej Manon!

Superleuk det geur
    dit samen heb meegemaakt...
    Samen door een stukje Amerika touren, kei gaaf! :) Leuk om uch te zeen op de foto's en jammer det Sanne noe weg is veur uch samen. :( Heel veel succes met tennis en hoapelijk beleefsse nog veel mooie momenten doa!

Liefs, knuffel!
    Kim

• 31 Maart 2011 - 20:11

O.Huub:

Hallo Manon, bun bang veur haaie
    leuk det Sanne dao waas. Bub veur dich mit pap nao verjeurdig van Joni gewees.

Toet in Ruiver

Petra,Huub,Nadine

• 10 April 2011 - 20:14

Jesse:

Ha manon,

Wennier kumse precies noar hoes toe?
    X jesse