Normal Saturday - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Normal Saturday - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Normal Saturday

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

28 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Vandaag heb ik eigelijk niet veel speciaals gedaan... Eerste day vrij van conditie- of tennistraining, benen zijn gelukkig al redelijk hersteld:). Vanmorgen heb ik mijn kamertje gepoets, incl badkamer.. Super dankbaar waren de andere 3 meiden niet, dus ik heb voorgesteld om een schema te maken hiervoor. Rond een uur of half 12 ben ik naar de tennisbanen gegaan voor community service, met de meiden van het team hebben we met enkele recreanten getennist. Was best leuk moet ik zeggen, ze waren niet slecht! In de middag werd voor lunch gezorgd, broodjes, fruit, en pizza natuurlijk(wat ik niet heb gegeten;)) Haha, een echte amerikaan ben ik nog niet. Heb een broodje gezond gegeten, een appel en 3 sinasappelenin de middag heb ik psychologie geleerd.. Gaat erg langzaam, dus of ik het allemaal haal voor maandag is de vraag! Vanavond ga ik weer naar het volleybalteam kijken, ben nu f pasta aan het koken. Pennen met Bertolli tomatensaus, want meer heb ik niet in huis. Lichte improvisatie is vereist, maar gelukkig heb ik als dessert Activia-toetjes in de koelkast staan:D. Wat ik de rest van de avond doe, miss Guitar Hero spelen met paar man of iets anders:P
We'll see!

Liefs Manon

• 29 Augustus 2010 - 11:11

Pap:

Doe kums al in ut ritme desse auch ens rus kries om te liere en de bein te loate biekomme. Sjoeen !!

• 31 Augustus 2010 - 06:23

Stan:

zo zo drukke dagen daar niet waar?
    op de TU ook man de eerste week al 4 keer tot half 6 ma goed het is wel oke/...
    ben alles goed aan het lezen van je dus ben benieuwd na het volgende verhaal...
    ik ga nu zo het college in...
    veel plezeier verderr daar...
    xx

• 31 Augustus 2010 - 12:08

Manon Veldman:

Stan!! Alles goed??
    Hoe bevalt de studie? Waar gaat het eerste hoofdstuk over?
    Ik ben net wakker, tis 8.00u hier.. 9.15 tennistraining en daarna weer conditie en fitness... Pfff! Haha!

Groetjes thuis, heb je al skype gedownload??

xx

• 01 September 2010 - 18:22

Stan,Kim En Family:

Hy Manon,
    Veer zeen dat ste doa good zits in Tallahassee !! bie de South Rebels.
    Veul succes en Keep it COOL down South

Greets oet South- Limburg , Berg en Terblijt
    ps.: hub ste Venco drupkes ??

• 01 September 2010 - 21:15

Manon Veldman:

Hey Berg en Terblijt!

Hoe is het daar?? Hub waal engelse drop biej mich, maar gen venco-drupkes(bun neet zon dropfan, ssst..) Hie is het inderdaad heerlijk, 33 graden en vuul te doon.

Groetjes aan idderein!

• 02 September 2010 - 07:27

Paul En Truus:

Ha die Manon,
    Al een paar dagen niks meer van jou te lezen.

MAAR----------------- Geen bericht is goed bericht.
    Onderhand zul je wel al een beetje gewend zijn en je ritme vinden.
    Hier in Reuver gaat alles z`n gangetje.
    De kermiswagens zijn alweer gearriveerd en het zonnetje schijnt.Hopenlijk blijft dat een tijdje zo. Morgen ga ik opa en oma verwennen.
    Leef Manon----zorg good veur dichzelf.

Groetjes

Dieke kus

• 02 September 2010 - 08:22

Monique En Domien:

Ha mop,
    Veur zien weer truuk int dorp,erg fijn gehad in Portugal en gen schjoon gekoch :)waal get angers:)Skype motte veur nog downloade maar ware vannach pas om 01.00u toes dus det gebeurd vandaag zoedet ig dien snuutje weer ens ken zeen en den kalle veur waal verder.
    Groetjes, dikke knuffel en xxx:)