Update from last days! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Update from last days! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Update from last days!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

02 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Update van de laatste paar dagen!

Hey! Ik heb een aantal dagen niet geschreven, omdat er niks spectaculairs is gebeurt in de tussentijd. Zondag heb ik voornamelijk dingetjes voor mezelf gedaan, even lekker getutteld op mn kamer en 's middags wat tijd gestoken in school. Ik merkte direct dat het lezen steeds sneller ging en de stof eigelijk helemaal niet zo moeilijk is:P! Maandag heb ik gewoon les gehad, met de dagelijks training. Dinsdag kwam ik wederom weer met spierpijn uit bed en moest om 9.15u alweer op de baan staan te meppen tegen n balletje:D..
's Middags had ik mijn eerst wiskunde toets:P, deze was niet al te moeilijk en had 7 van de 8 vragen goed:). Je moest ook een toets op internet thuis doen, deze had ik iets minder gemaakt(5/7), maar manon wist niet(of had niet geluisterd tijdens de les) dat je deze 3x kon doen before Tuesdaymorning 7.00u! Hahah Maargoed, als er een geluksvogel is uit Reuver komt ben ik het, dus de leraar zei aan het eind van de les woensdag, dat je die eerste 'thuistest' overnieuw kon doen, maar dit was bij grote uitzondering en zou niet meer voorkomen.. Dus ga ik dit weekend deze even overnieuw maken en zorgen voor een 10:D Haha!

Training vandaag was opzich niet heel zwaar, maar intensief en lang. We begonnen om 9.15u met tennistraining, gevolgd door intervaltraining en daarna nog eens fitness. De boterhammen waren niet bij te slepen die middag, haha!
's Avonds heb ik netjes gekookt en daarna naar de bioscoop geweest met Sarah(suitemate). 'Letters to Julliet', een echte romantische film die zich voornamelijk afspeelde in het mooie Italie, dus die stoel naast me had ik graag bezet gezien moet ik zegge!(rara:P...)

's Middags kreeg ik een smsje van mn coach met daarin het nr van een Nederlandse jongen die in het mannen tennisteam had gezeten. Hij wilde graag een keer met me afspreken voor te eten. Dus ik dacht die moet rond een jaar of 23/24/25 zijn, waarom niet?! Haha, dus ik belde hem deze avond, maar mijn gedachtes waren lichtelijk verkeerd. Hij had al een gezinnetje en woonde nu hier in Tallahasee. Maargoed dat doet er niet toe, hij vroeg hoe ik het tot nu toe vond en zo hebben een leuk gesprek gehad. Over 2 weken ga ik in het weekend dineren bij hem en zijn gezin:), konden de kindjes ook een keertje Nederlands praten ipv al dat amerikaans:P. Dus ik ben benieuwd, kijk er wel naar uit moet ik zeggen:).

Ik kreeg zojuist een smsje dat we morgenvroeg om maar liefs 6.30u conditietraining en fitness hebben. Vraag me niet waarom, ik ontvang en gehoorzaam alleen maar:P. Dus ik ga zo slapen(22.19u nu), want na de training van vandaag zal ik wel niet zo soepeltjes uit bed rollen:P...

Gister heb ik trouwens de hele supermarkt leeggekocht, dus ik heb nu eten voor een weeshuis. Manon dacht: 'Koop eens goed in, voor t geval dat je honger krijgt!' Dus ik kan er weer even tegenaan komende weken. Ik dacht net aan mayonaise die ik ben vergeten, maar ik denk dat Paul die maar op moet sturen, want die hebben ze hier volgens mij niet zoals in NL, goed? Haha, grapje!

Verder heb ik morge buiten de ochtendtraining van 8.00u tot 10u les, om 12.30u tennistraining en dan WEEKEND!!

In het weekend gaan we iets leuks doen met het team en de coaches en zondag is een meid uit het team jarig, dus gaan denk ik uit eten in een of ander lekker restaurantje hier in Tallahassee:)!

Ik hoop dat ik de afgelopen onbeschreven dagen redelijk goed heb gemaakt met dit verhaal.

Ow ik heb trouwens een extra lang weekend:D! Ze vieren hier Laborday, dus maandag heb ik ook vrij! Haha, moeten ze in Nederland ook maar aanschaffen ofniet?

Groetjes!!

Liefs Manon

  • 03 September 2010 - 08:11

    Lance & Kim:

    Haa Manon..
    Leuk om te huren wasse de letste daag heas gedoan. Doe schriefs vrolijk! Lance vreugt: geisse noa de US open kieken? Maar det zal waal heel ver weg zien veur dich. Het klinkt echt heel leuk en intensief.. grappig van de uitnodiging en de boodschappen. Een heel fijn lang weekend Manon..:)
    Liefs Kim en groetjes van Lance ( zet 'm op! )

  • 03 September 2010 - 08:52

    Lieke:

    Ha Manon!
    Als doew maar neet als dea nederlandse kerel in Tallahasee bliefs hangen mit un footballplayer :p Ik goan lekker genieten van de kermis :D
    Bun gisteren trouwens benoemt tot PR-functionaris bie de tennisvereniging dus noew eis ik det se 1 kier mit geis veur un A-tournooi als se teruk bus :p
    Succes doa!
    Xx

  • 03 September 2010 - 09:54

    Pap:

    Manon, doe burgers steeds mier in en de amerikaanse weurd waere alweer gebroek, mer veur hubbe KERMIS dus moandig auch vrie !!

  • 03 September 2010 - 10:02

    Stan:

    hey menon!
    haha dus al hard aan het werk daar!!
    nou ik heb de vakken fysica in de fysologie, basiswiskunde, en molecuul en materie...
    heb trouwens ook skype aangemaakt ma dat zie je vanzelf als

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 28123

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: