7 Days till my plain takes off! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu 7 Days till my plain takes off! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

7 Days till my plain takes off!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

30 November 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Nog 7 dagen voordat mijn vliegtuigje opstijgt!!

Nog een regel te gaan op mn kalendertje:D! Begint op te schieten moet ik zeggen, dus voordat jullie t weten sta ik weer in Reuver in de kroeg!;) haha

Vandaag was mijn ongeluksdag, bad bad bad luck! Miss lag het aan het feit dat het mijn laatste dinsdag hier van t jaar is of omdat ik laat ging slapen. In ieder geval was mijn nachtrust erg onrustig.. Om 10 uur hadden we afgesproken om te gaan tennissen, maar terwijl we begonnen met inrennen verrekte ik iets in mijn bovenbeen. Na de warming-up voelde ik het niet meer dus ging ik maar door. Begint het superhard te waaien, waardoor het bijna onmogelijk was om fatsoenlijk te trainen. Al met al was de morgen niet erg geslaagd.. Om 16.20 kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik eindelijk mn check af kon halen van uni. (Lichte geldcrises gehad afgelopen weken, he pap! Hahah!) Dus wilde ik deze nog snel op de bank zetten, want de bank sluit om 17.00u!:O Dus Manon stapt snel op de fiets en gaat naar het kantoortje op de 3e etage waar ze hem moest afhalen. KOm ik daar, stap in de lift, komt nog net iemand er ook in en drukt op 2. Dus dat kostte weer extra tijd. Kom ik aan op het kantoortje, is dat vrouwtje weg.. Na 5 min komt ze aan met een envelop en mn check, dus ik snel terug naar de lift, drukt weeeer de enige andere persoon in de lift op 2! Niet te geloven, maargoed. Als ik mn slot van mn fiets heb gehaald, fiets ik weg, hopende dat mn ketting niet van mn fiets gaat(wat al 1.5 week niet was gebeurd, WONDER!).. Maar ja hoor! HOPPA! Ketting eraf, dus snel fiets op zn kop en gelukkig had ik hem binnen 2 sec weer erop liggen:). Voordat ik 10m verder was lag hij er WEER vanaf!! Dus ik al mopperend weer van mn fiets gestapt, maar deze keer zat de ketting vast tussen de as en het wiel. Er was echt iemand daarboven die niet wilde dat ik die check inde bij de bank ofzo! Deze keer duurde het dus iets langer voordat ik het gefixt had, maar gelukkig lukte het na n tijdje! Kom ik bij de bank, zet mn fiets op t slot en ren de trap op... 3x raden! SChiet het weer in mn been, dus moeilijk lopend kom ik die bank binnen. Ik pak een deposit papiertje en begin te schrijven, doet mn pen het niet!! Wat een dag, volgende pen doet het gelukkig en uitgerekend om 5 voor 5 loop ik weer door de deur naar buiten. Wat een avontuur dat zich plaatsvindt in niet meer dan van de Groenstraat tot de Offenbeker bemde.. Maargoed na dit alles komt er ook nog bovenop dat ik met Eirin naar de basketballgame zou gaan om 18.30. Komen we daar aan, schijn je ineens een kaartje te moeten hebben, dat je als student gratis online kon uitprinten. Hier wist deze slimme meid natuurlijk niks vanaf en ligt nu thuis op bed zonder iets lekkers om op te eten uit frustratie(chocola helpt altijd toch?) en geen basketballgame..

Al met al een super dag gehad vandaag :D!

Morgen hebben we een soort 'kerstavond' met het team en de coaches:D! We kopen allemaal een kadootje en in de vorm van een spel worden deze verdeeld, waarbij ze voor lekker eten hebben geregeld etc etc! Dus wel weer iets om naar uit te kijken gelukkig!

Dus dan ga ik nog maar een aflevering van 'Lost' kijken:) (Wat een verrassing:P haha)

Doegg!!

Liefs Manon

  • 01 December 2010 - 06:31

    Kim:

    Heej Manon!
    Nog 7 dagen en den busse weer
    oppe Ruiver, joepie!!
    Veel plezier met pakjesavond en
    een hele fijne reis noa de Ruiver!
    Liefs Kim

  • 01 December 2010 - 08:39

    Job:

    Wat een pech dag :( het zat je gisteren inderdaad niet echt mee :S
    Gelukkig ben je nu wel even uit de geldcrisis en kan je er weer even tegen aan
    succes met je mee neem lijstje :P
    xxx

  • 01 December 2010 - 10:34

    Pap:

    Wat mosse doa noe op zegge. Gen commentaar . Zeen dich dinsdig.

  • 01 December 2010 - 18:33

    Jeroen Diebels:

    Hee Manon,

    Ja,ja soms zit het mee en soms zit het tegen. Je hebt van die dagen... Ik dacht dat je na die zware training top fit was?! Maar goed, ik was vorige week ook in Reuver, na het altijd in de smaak!!! vallende "Nordic Walking" met V6 hebben we nog even gezellig in de kroeg gezeten. Altijd veel oude bekenden daar. Leuk! Ik wens je een mooie tijd in Nederland met de familie en vrienden! Groetjes Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 28114

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: