3 weeks to go!! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu 3 weeks to go!! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

3 weeks to go!!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

15 November 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

(Speciaal op verzoek van papa:))

Nog 3 weken te gaan!!!

Op 10 oktober begon mijn zelfgemaakte kalender die boven mijn bed hangt. Ik wist dat het ooit 16 November zou zijn, maar zo snel al...?! Nog 3 weken..., klinkt zo kort, vliegt voorbij zeggen ze, maar trekt zich zooo lang als je er de hele dag over nadenkt!! Het moment dat je wakker wordt en het is 6 December... Haha, Ik kan niet wachten om lekker naar huis te gaan! Het bezoeken van familie, vrienden en nog een iemand;)! Kortom, lichte heimwee heeft zijn slag geslagen in Tallahassee...:(

Afgelopen maandag zijn we gestopt met tennissen en begonnen met een pro-season programm. Kort gezegd, is dit programma gemaakt om je binnen 2 weken topfit en blessurevrij te maken. Ik moet zeggen, zo zwaar heb ik het nog nooit gehad! We begonnen maandag met de 400m sprint, 12x en 1 min rust tussendoor. Aan het eind van het liedje kon Manon geen evenwicht meer houden, had zwart voor de ogen en hoofdpijn. Zelfstandig lopen was niet zo gemakkelijk meer en ik heb in de trainingroom 30 min plat gelegen voordat ik weer op kon staan zonder duizeligheid en hoofdpijn. Haha, ervaring was niet zo prettig, maar ik weet nu wel wat het uiterste van trainen is!:P Daarbij volgde in de middag nog zware fitness.
Nadat ik met angst ging slapen maandagavond, stond ik dinsdag ook met angst op. Dag 2 was aangebroken en wederom om 6.45u werden we verwacht op de atletiekbaan. Vandaag de 200m sprint, 16x met 1 min rust tussendoor. Dit was minder zwaar, maar fysiek wederom geen pretje. Om lange afgang verhalen achterwegen te laten:p: Woensdag moesten we 3 minuten vol sprinten en 3 minuten joggen, dit 5x. Ow, na deze 3 dagen was lopen inmiddels erg moeilijk geworden:p!! Donderdag was 'Veteran Day' dus hebben alleen 40 min gefietst om iets te doen. Vrijdag hebben we 6x de 500m geroeid in het fitnesscentrum en zaterdag hebben we de 10 km gerend in 52 minuten. Het was de bedoeling om deze onder de 50 min te rennen, maargoed..

Mijn zondag vrij, voelde erg goed zoals je je kan voorstellen! Op dit moment is het bubbelbad in het fitnesscentrum mijn beste vriendje in de avond, waar ik samen met een vriendin ga ontspannen en mentaal voorbereiden for the next day of training!

Gelukkig heb ik al 1 week achter de rug, nog 7 dagen te gaan!!:D Als deze 2 weken voorbij zijn, spring ik een gat in de lucht! Ben nog nooit zo fit geweest, dus heeft wel zn voordelen, maar toch!:p

Kan niet wachten om weer lekker thuis te zijn! Mam, kook maar vast het dubbele van nu;).. Eindelijk weer dineren met mensen om me heen!

Het is 22.00u, morgen om 8u weer op de atletiekbaan staan. Deze dame gaat lekker slapen en ik probeer wat meer de typen deze laatste 3 weken, aangezien ik het een beetje af heb laten weten..:$

Sweet Dreams!!

Liefs Manon

  • 16 November 2010 - 03:11

    Cindy Allis:

    heee manon!

    ik dacht al, leef je nog wel? eerst onderhand elke dag een verslag en nu een maand niet meer! ik heb tot nu toe al je verhalen gelezen, het klinkt echt super daar! tot wanneer ben je in nederland? kan je uberhaupt nog wel nederlands praten?;)
    nouja geniet van je laatste weekjes daar en misschien tot in nederland!!

    XXX

  • 16 November 2010 - 12:06

    Sanne:

    Nog mer 3 weekjes!! =D

  • 16 November 2010 - 14:01

    Pap:

    Manon, Veur zien der allemoal gans kloar veur asse kums, ut programma steit al vol, veur beginne met friet !!

  • 16 November 2010 - 16:29

    Job:

    Wij kunnen ook niet wachten :D
    xx

  • 16 November 2010 - 20:00

    Jesse:

    Haa Manon,

    Wow wat vluugt dea tied...euver 3 weake alwear thoes.
    Doe bus d'r as de kiepe biej!!!
    Geniet van de letste paar weekjes!!!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 28117

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: