American Football! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu American Football! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

American Football!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

05 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Dit zul je niet geloven, zonder het een keer meegemaakt te hebben..
Gister was de eerste American Football wedstrijd van dit jaar, hier ging ik samen met het team heen. Ik was een beetje aan de late kant, dus toen ik binnenkwam zat ongeveer 4/5 van het stadium al vol! Je moet je voorstellen dat dit zo'n 70.000 mensen/toeschouwers/fans zijn die een een kabaal van jewelste maken! Vooral als FSU gescoord had of het FSUlied werd gespeeld. Het hele stadium zong mee en had 1 hand omhoog(FSUmove). Dit alles was erg indrukwekkend om te zien!
's Avonds ben ik op stap geweest, want om 00.00u was een teamgenootje jarig!:D Ik moet alleen nog even wennen aan de amerikaanse manier van dansen(of iig om te zien, ik ga daar niet aan mee doen:P) Kort maar krachtig, schaamte kennen ze niet...
Vanmorge ben ik lekker gaan zwemmen, 20 baantjes:). Vanavond gaan we uit eten met het team voor Francesca's verjaardag en vanmiddag maar een beetje leren:P!
Buiten is het vandaag, zoals alle andere dagen, heerlijk weer:).

Morgen nog een extra dagje vrij, yes!! Haha, Geniet van de kermis in Reuver!
Doe iedereen de groetjes;),

Liefs Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 28115

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: