Sunday - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Sunday - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Sunday

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

06 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Uit mn bed komen, was niet zo gemakkelijk als altijd.. Ik had om 9u de wekken gezet om vanalles te gaan doen, maar voor ik opstond was het inmiddeld 10 uur:P
Na een lekker ontbijtje, ben ik om 11 uur baantjes gaan trekken in het recreatiecentrum. 20:D! 's Middags heb ik wat huiswerk gemaakt en fotoos op de site gezet;),(zie vorige verslag).
's Avonds zijn we met het team en nog andere naar een Japans steakhouse gaan eten, dus was heerlijk!! We zaten in een kring en een kok maakte ons eten recht voor onze neus.
Na het eten ben ik met meiden van het softbalteam naar 'the last exorcism' geweest in de bioscoop... We hadden ons voorbereid op een verschrikkelijk enge film, maar ik vond er geen klap aan...:P
Dus dat was wel even een domper, maargoed, was wel gezellig:).

Hoe verloopt de kermis??

Liefs Manon

• 06 September 2010 - 14:20

Pap:

Ha Manon, de kermis was druk. We hebben eerst Vlaai gegeten bij Opa en Oma en zijn toen met z'n allen naar de kermis gegaan. Opa en Oma hebben het goed lang volgehouden. Weer was prima, zoals altijd met Ruiverse Kermis.

• 06 September 2010 - 15:39

Sjtef:

Meadjee!!

Eg sjiek man met det stadion! zon football wedstried zou ich auch waal un keer wille zeen!
    De kermis is gezellig! al hadse vriedig niks gemis, maar det zal dien mam waal al hebbe gezag.:P

Kei leuke foto's!

Goan noe ff un frietje eate oppe kermis, en den toch maar biejeinsjraape om klaor te make etc. want bun eg meug drvan, vandaag weer veurt eers noa sjoel geweas enzo! maar we praote binnekort un keer bie via skype! Hub dich toegevoegd:)!

xxJes!

• 06 September 2010 - 16:35

Marlou:

Haa meadje,
    Wat sjiek man, wasse doa allemoal met maaks. Kosde mig waal ff tied om alles door te leaze, maar echt super gaaf!

We praote binnekort bie he!

Dieke kus, Marlou

• 06 September 2010 - 17:33

Manon Veldman:

Marlou, download skype;)!
    Verder is t waal stom det ich kermis mis:(.. Mja!
    Footballwedstried waas indd vet! Op mien hyves stoan 2 filmpjes, kense kieke wie t doa aan toe geit!

Vuul plezeer op kermis!

xxx

• 08 September 2010 - 20:29

Paul En Truus:

Ha Manon,
    De kermis verlup prima. Vandaag alweer de letste daag. Morge is de mert weer leig. Doe hubs nieks gemis. Volgend jaor weird ut weer kermis.
    Amerika maaks se mer eine kier mei.
    Babs en Bert zin op vakantie en hubbe de kermis auch ein sjtuk gemis.
    Veur hubbe de papegaai van Babs en Bert in hoes en de valkparkiet van Dirk. Det fluit en kwek hie de ganse daag. Ozze Baer wet neet mier wie dur ut heit. Ich geluif det dur jaloers is. Blief van gif in de manj ligge, kiek os neet aan en guf duudelijk te kenne det hei dit neet sjoen vindj.
    Maar och ja---alles went auch de veugel.
    Zoe -- nog effe tv kieke en den lekker sjlaope.

Toet gauw op de site

Leefs dieke kus Paul Truus