Laborday - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Laborday - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Laborday

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

09 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Extra lang weekend!

Maandag was het 'laborday' hier, dus ik had een extra lang weekend:D! Deze dag heb ik vooral gespendeerd aan huiswerk, zwemmen en tuttelen in mijn kamertje. 's Avonds heb ik meer uitgebreid gekookt dan mijn vorige kookervaringen. Deze keer heb ik spaghetti gemaakt MET paprika, ui(weet je wel dat ronde dingetjes:P), en gehakt! (Ipv alleen pasta met saus..:P)
Dinsdag was weer een normale dag en startte met training in de ochtend. Of het kwam door de hitte of 3 dagen niet super intensief sporten(I mean the swimming was not superintense:P), maar ik had het in ieder geval erg zwaar op de baan.. Na dit overleeft te hebben en conditie en fitness, viel ik bijna in slaap tijdens mijn lessen in de middag. Woensdag kwam er een 'recruit' voor 2 dagen, ze is een potentiele kandidaat om ons team te vergezellen volgend jaar augustus. 's Middags hebben we heerlijk gelunched in de cafeteria van het football stadium(mooi uitzicht:P), 's middags hebben we even met haar getennist(al had ik een irritante blaar:() en 's avonds hebben we in een superlekker restaurantje gegeten met zn allen. Het was erg gezellig, veel gelachen en na afloop een yochurtijsje gegeten in een of ander tentje.
Vandaag hebben we training gehad en daarna wederom conditie en fitness. Ik werd gecomplimenteerd om mijn snelheid tijdens de conditietraininge:), we deden estafette en moesten onze tijd elke keer verbeteren met een aantal seconden.. Na afloop liepen we naar het fitnesslokaal, waar ik met kramp aankwam! Gelukkig is dit nu al wat geminderd, moet alleen oppassen dat ik niet te lang in een houding blijf zitten of staan:p.. Na de training zijn we in een tentje gaan lunchen waar je verschillende wraps kon maken. Tonijn met heel veel sla en groenten, heerlijk!!:)

Vanaf morgen beginnen de officiele trainingen, dus wat ik tot nu toe allemaal beschreef was peanuts in vergelijking wat nog gaat komen!:O Dan wordt het geen 8 uur per week, maar 20!! Ik ben benieuwd, je zal het al aan de titel van mijn volgende verhaaltje zien hoe het met me gaat:P

Liefs Manon

  • 09 September 2010 - 19:31

    Jesse:

    HEVIE!!
    Succes met de officiele trainingen...veur hubbe ut hiej oppe ruiver auch best zwaor gehad...
    Veur de ierste kier wear stage en sjoel, vreug op in combinatie met de kermis ;P

  • 10 September 2010 - 08:33

    Job:

    spaghetti met paprika, UIT?? en gehakt :P
    uit ken ik niet maar zal best lekker geweest zijn ;)
    dat je kramp had is wel echt kut en wordt je niet bepaald vrolijk van
    zet hem op!!! you can do it

  • 10 September 2010 - 11:04

    Manon Veldman:

    Zo beter??:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 28121

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: