Rough day.. - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Rough day.. - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Rough day..

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

09 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Zware dag...

Klein verslagje tussendoor over mijn o zo goedverlopende avond!:D
Na de heerlijke lunch van vanmiddag ging ik weer naar mn kamertje. Lekker gedouchd, geskypd met sanne, mam en monique, vloer gepoetst en daarna mijn 'paper' afgemaakt die ik een paar uur later af moest hebben. Dit verliep allemaal nog soepeltjes:). Voordat ik naar mijn les ging, moest ik mijn 'paper' eerst uitprinten in The Athletic Department, omdat we deze in de klas gingen bespreken. Eenmaal aangekomen en ingelogd in de computer daar, kwam ik erachter dat de email met het document niet waren verstuurd!! Dus voordat ik dat hele end weer ging fietsen, heb ik mijn roommate gevraagd dit opnieuw te sturen via mijn macbookje:D. (Lichtelijk gestressd, want mijn les zou over 15 min beginnen..) Dit uitgeprint te hebben, spring ik op mijn fietsje en sprint naar het gebouw waar ik moest zijn. Wat gebeurt, halverwege rij ik over alerlei takken, KETTING ERAF!!:( Inmiddels nog 10 min over, doe mijn tas af en probeer de ketting er weer op te krijgen. Deze zit helemaal om de as van mijn wiel gewikkeld, dus voordat ik die los had was ik alweer 5 min verder. Na enig geknommel en mijn handen helemaal zwart, besluit ik de fiets achter te laten aan een of andere paal midden voor een huis en naar mijn les te lopen. Aangekomen op de juiste verdieping, mijn handen nog steeds pikzwart, open ik de deur van mijn klaslokaal. Het is een klein klasje, dus iedereen keek me aan en de leraar stopte daardoor met praten en richtte zijn aandacht op mij. I was like: 'Hi Mr Matt, uhhh... my bike let me down just a minute ago.' I showed my hands and he looked with a dirty expression on his face and said: 'Yes sure, go and wash your hands, no problem!!'
Nadat ik de deur had gesloten, kwam ik niet meer bij van het lachen! De mensen op de gang keken me aan(met een vieze blik uiteraard), want ik had mn handen ver van me af vanwege al de olie! Na mijn handen flink geschrobd te hebben, ging ik het klaslokaal binnegelopen en nam plaats:P. Na afloop is het me gelukkig wel gelukt om de ketting er opnieuw op te leggen, doordat ik mijn fiets op zn kop had gezet. Iedereen keek naar me als een of andere nerd, terwijl ik aan het kijken was hoe ik dit op zou gaan lossen:P Maargoed!

Het avondeten was de tweede domber van dag. Ik had me voorgekomen om kip met rijst, erwtjes en worteltjes te koken:). Dus ik begin met het koken van water voor de rijst, vervolgens giet ik zonder enige benul de hele zak rijst in het water, dit was voor wel 10 personen!:P
Wanneer ik de erwtjes en worteltjes wilden opwarmen in een pannetje, kwam ik erachter dat ik helemaal geen blikopener heb! Haha, dus met enig geweld en kabaal heb ik de blikjes geopend. Het braden van de kip verliep goed moet ik zeggen. Ik had ook een klein kommetje met pastasaus klaargezet om op te warmen in de magnetron voor over de rijst(leek me beetje droog anders:P). Ik was totaal vergeten dat ik hem al aan had gezet(Ik was natuurlijk druk met de andere pannen bezig), tot ik een soort gespat hoorde. Ik wist eerst niet wat het was, totdat ik het deurtje van de magnetron opende.... De saus zat tegen alle wanden geplakt!! Super erg!
Toen alles klaar was, verbrandde ik me weer eens aan de pan waar de kip ik zat, dus ik heb inmiddels al 3 kleine brandwondjes op mijn vingers(leuk aandenken;))) Het eten was daarentegen wel heerlijk, dus dat viel gelukkig mee:)!

Na alles schoongemaakt en afgewast te hebben, ging ik naar mijn onnodige, maar verplichte bijles WISKUNDE:P! Enige vak waar ik wel verstand van heb, maargoed. Ik ging netjes naar de bijles in the Atlethic Department. De jongen stelde zich voor en na een kleine introductie vroeg hij naar mijn problemen met wiskunde. Ik antwoorde: 'I don't have questions. I think math is not difficult.' Hij verstond dat ik het vak supermoeilijk vond en antwoordde: 'Well, that's why we are here. I am going to help you.' Dus ik keek hem aan en herhaalde wat ik zei:P Na een aantal voorbeelden te zijn doorgelopen zegt ie tegen me: 'I will have trouble, if I would let you go now.. But why do you have tutoring??' Ik zei dat ik het niet wist, verplicht! Uiteindelijk was ik even snel als hem met de algebra, dus waarschijnlijk zullen het saaie uurtjes worden samen:P

Oke ik ga nu slapen, ben kapot.. Morge om 8.00u (weer) wiskundeles:D!

Verder gaat trouwens alles goed met me, wordt elke dag fitter, sterker en moe-er:P

Liefs Manonnn...

  • 10 September 2010 - 05:56

    Kim:

    Haa Manon..
    Ich heb ontzettend motte lachen met de daag deasse gister haaijs. Gelukkig is vandaag weer 'n nieuwe! Doa gebeuren deze dingen vast neet nog een keertje in. ;) Veel succes vandaag mit wiskunde, misschien weard het vast waal gezellig. :D
    Liefs Kim

  • 10 September 2010 - 07:48

    Pap:

    Manon, leuk verslaag. Doe liers elke daag belangrieke dinger. Vandaag ries koake zonger dich te branje en tegeliek de magnetron aanzette.
    Ich hub gister in Swaame gebridge, waas superleuk.

  • 10 September 2010 - 08:46

    Job:

    hahahaha super grappig
    heb weer hard kunnen lachen om je
    over het gebeuren met je fiets :P
    en natuurlijk
    over dat je wel uuuuh geen keukenprinses bent ;)
    ik spreek je snel weer
    hele dikke en lieve KUS

  • 10 September 2010 - 11:05

    Manon Veldman:

    Ja lach maar, op het moment zelf was het bloed, zweet en tranen!:P

  • 10 September 2010 - 15:59

    Ankie Janssen:

    hoi manon volgens mij had beter eerst even bij opa kookles kunnen nemen want lekker koken kan hij hoop dat je het leuk heb daar.groetjes hulp van opa en oma

  • 12 September 2010 - 18:38

    Rianne En Pascal:

    Hey Manon,

    Volges mich hubs se ut errug noa diene zin doa. Geneet van ut lekkere waer want hie is ut neet al te best.

    Oet kieke mit koake, veul tennissen mit nuuje rackers (mos ich van pascal zegge)heel veul plezeer doa. Veer melden os weer.

    groetjes,
    Rianne en Pascal

  • 13 September 2010 - 11:26

    Joepie!:

    Haha! Leuk versjlaag, det met dae riejs mosse dich toch baeter beraekene.

    Kermis waas hielemaol nieks aan, doe hups nieks gemis.

    Nae, ut waas ontzettend leuk, maar omdesse zoe wiejt zits wil ich neet alle gezellige feestjes oetgebreid toelichte!

    Groetjes Joep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 28123

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: