Keukenprinsesje! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Keukenprinsesje! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Keukenprinsesje!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

13 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Nou mam, vanavond was het toch verrukkelijk wat ik heb gekookt! Ik leer het wel:D! Verse broccoli met aardappelen en een heerlijk stukje bief/steak met kruiden. In plaats van jaren oefenen en verschillende kooklessen, heb ik vanavond dit stukje vlees heerlijk mals(rood:D) bereid en ook nog warm van binnen!!! Wie had dat ooit gedacht na mijn voorgaande kookervaringen:P en ook nog zonder brandwonden:)! Dus gaat helemaal goed komen met mij, met kerst kookt deze talentvolle dame hier! Haha!

Training vrijdag en vandaag was voor het eerst leuk:P. Vrijdag is mij een tactisch nieuw soort dubbelspel geintroceerd, dus ik kom als dubbelkoningin terug straks:P.. Vandaag hebben we wedstrijdjes gespeeld en serves/return geoefend. Ben ook begonnen met het testen van een ander racket, dus ben benieuwd wat eruit komt!:P Ik vertrek namelijk donderdag 23 September(4 dagjes!:D) met het vliegtuigje naar Greenville. Waar dit precies ligt weet ik niet, want er zijn schijnbaar meerdere Greenville's in Amerika:P.. Dus ben benieuwd! Verwacht in de buurt van North or South Carolina ergens.

Mijn weekend was vrij normaal. Training, school en lekker op mijn kamer getutteld(my roommate was gone for 2 days:D)! Zondag was er een picknick voor atleten aan een heel mooi meertje met beachvolleybalvelden, kanoes, bankjes etc.. Leuke ervaring moet ik zeggen, ben van plan om daar vaker heen te gaan :). Je kon er heerlijk zwemmen, dus heb nog een maand de tijd om te genieten van het heerlijke weer hier!

Morgen moet ik om 7uur 's ochtends paraat staan voor de teamfoto, dus ik ga snel slapen!

Doegg! Liefs Manon

• 14 September 2010 - 06:20

Pap:

Hei Manon, leuk versjlaag. Bun eg beniet op wellek racket desse strakkes oet kums. Amezeer dich mer.

• 14 September 2010 - 07:05

Job:

dat koken komt helemaal goed hoor ik wel :D

• 14 September 2010 - 10:41

Manon Veldman:

Bij deze ben je uitgenodigd:)!

• 14 September 2010 - 10:56

Antoine:

Wat super gewoon! Om jaloers op te zijn! Zulke gave steden hebben ze daar ook (Miami, Orlando, Ft. Lauderdale, West Palm Beach en Tampa) Geniet ervan en besteed je vrije tijd nuttig hahaha

• 14 September 2010 - 11:21

Sanne:

Heeej Manonnie!

Zonne lekkere bief moogse mich auk wal ens klaormake! :D
    Verder geit hiej alles zien gangetje... Druk mit klusse biej Stan, werke en natuurlijk sjoel! Hub 4x in de waek praktijkles en gstr hubbe we de ierste massagegrepe gelierd. Pff, det maedje waor ik det meij deej kos der nog nieks van, dus had nogal las van mien kuute toen de les waar aafgelaupe haha! ;)

Spraeke os snel weer!
    Liefs, xx