Fysio... - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Fysio... - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Fysio...

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

14 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Vanmorgen was de teamfoto, welke ook op de site komt te staan(www.seminoles.com). Graag geen commentaar, het was 7 uur in de ochtend:P!

Na de training van 8 uur tot half 12, tennis-conditie-fitness, vond ik het dagelijkse ijsbad voor het eerst heerlijk!!

Ik heb 's ochtends als ik wakker wordt last van mijn schouder, vandaar dat ik dit meldde bij onze Athletic trainer(fysiotherapeut). Hij zou eens kijken wat hij kon doen en deed een aantal oefeningen met mijn arm. Sommige waren pijnlijk, maar het was niks ernstigs. Door het vele tennissen was een spier lichtelijke geirriteerd(wat ik al jaren licht heb), dus hij stretchte mijn arm op verschillende manieren. Vervolgens kreeg ik (een soort) electotherapie. Stickers met electroden werden op mijn schouder geplakt en ik voelde mijn arm bewegen en de huid op mijn arm bobbelen. Dit liet hij doorgaan voor 10 min, met ijs erop gebonden. Ik zag op het apparaat dat er 17 mA(mili ampere) stroom door mijn arm ging:P... Was wel even een raar gevoel, maargoed, schijnt te helpen dus waarom niet! Dus ben benieuwd morgenvroeg.

Vanavond heb ik seksuele voorlichting gehad! Ja dat doen ze dus op iedere school:P. We zaten met een heel college vol eerstejaars, dus de ene grappige opmerking na de andere werd gemaakt:P Was wel grappig, moest alleen even schakelijk met andere benamingen:P! Haha!

Verder was mijn avond niets speciaals.. Mijn wiskunde tutor(bijles) stuurde me na een half uur al naar huis, omdat hij niks meer te zeggen had en daarna heb ik psychologie doorgelezen. Kwam erachter dat mijn eerste tentamen op de dag is dat ik in Greenville zit:P, dus dat is altijd goed nieuws!:D

MOrgevroeg weer 8u mathematics, WOEHOEE!

Liefs Manon

  • 15 September 2010 - 04:43

    Job:

    kan de foto van jou niet vinden :(
    hahah altijd leuk om seksuele voorlichting te krijgen als je al 18 bent ;)
    succes vandaag X

  • 15 September 2010 - 06:44

    Pap:

    Bun beniet wat de schouder noe duit. Veur huure waal as de foto te zeen is, toch??

  • 15 September 2010 - 06:53

    Sanne:

    Klink good mit die elektrische schokjes haha! Ik krieg noe n les euver myofeedback en dus auk mit elektrodes enzo, vertel dich straks mier! ;)

  • 15 September 2010 - 13:45

    Jesse:

    alweer un paar verslagjes verder, ich leas det ut koken dich goad aaf geit...den bun ich benied wat veur speciaals ze veur sanne geis maken asse truuk bus.
    Diene erm kumt nieks te kort zoe te leaze..succes dermeij!

  • 15 September 2010 - 16:10

    Erica Moeder Job:

    Heb je wel een goed matras en hoofdkussen op je bed? Wel belangrijk hoor, als top sporter!!! Houd het maar in de gaten.Anders maar naar de arts voor een paar dagen onstekingsremmers ibrufen of diclofenac. Stopt de irritatie in pezen,banden en spieren.Sterkte en succes. X

  • 16 September 2010 - 02:08

    Manon Veldman:

    Dank u voor het advies!
    Gelukkig stond ik vanmorge op en had nergens meer last van:), dus ik hoop dat dat zo blijft!
    Groetjes Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 28118

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: