Sour legs... - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Sour legs... - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Sour legs...

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Woensdag was het wedstrijddag, maar aangezien ik geen bal rak sloeg, had ik individuele training. Ik werd gedrild tot ik bijna niet meer kon, dus vandaag waren mijn benen erg zwaar, verzuurd, etc etc.. Ik merkte vandaag in de training wel, dat ik beter stond te spelen! Dus dat is dan weer positief aan al dat harde werken hier..

Ook vandaag was het weer hard werken op de baan, met conditie en fitness erachteraan. Na een heerlijk ijsbad, ben ik gaan klagen bij the athletic trainer(Paul) over mijn benen en schouder/nek. Die zit namelijk beetje vast en neigt tot krampen, dus ik vroeg of ze er iets aan konden doen. Dus deze dame heeft geregeld dat ze morge na haar lessen om 10.00u een afspraak heeft met Paul, die haar heerlijk gaa masseren:D!(Ofja of dat fijn moet nog blijken, denk dat het ook pijn gaat doen:P) Gelukkig had ik vandaag geen enkele les :), alleen had ik aan het eind van de middag nog een individuele training. Maar deze is gecanceled, omdat lieve Paul mn coach n smsje had gestuurd dat ik moest rusten :)!

In de middag heb ik wat bankzaakjes geregeld en de post gehaald. Er was een envelop met een papiertje in, waar allemaal groetjes op stonden van opa, oma, pap, mam monique, domien, etc.. Erg leuk!! De rest van de middag heb ik op mijn bed geskypt en geslapen.
In de avond heb ik heerlijke pasta gekookt! Hij wordt ook echt steeds lekkerder, dus dat wordt nog eens wat hier!:D Haha!

Ik her erg zin in het weekend! Morge komt Ruth voor 2 dagen op bezoek bij ons team, ze maakt namelijk vanaf januari deel uit van het team en ben ik niet meer de enige Freshman(eerstejaars:))! Dus ik ben erg benieuwd naar haar, waarschijnlijk deel ik vanaf ook een kamer met haar, dus dat is wel leuk! Morge ga ik mee op campustour met haar en de coaches, gevolgd door heerlijk lunchen in het Football Stadium en daarna training. 's Avonds hebben we weer communitieserves, maar gelukkig gaan we daarna uit eten:).
Zaterdag is mijn tweede American Football game!! Ik begin steeds meer van het spelletjes te snappen, dus in December ben ik een expert:P
's Avonds gaan we met het team lekker BBQen/hamburgers maken in het paradijsje waar ik het al eerder over had in mijn verslagen. Deze keer neem ik mijn bikini mee, dat weet ik zeker! In de avond is het hier heerlijk aangenaam warm, dus dat komt goed uit:)

Zondag wordt mijn studie/was/poets/tuttel dag, heb volgende week mijn eerste test van wiskunde en donderdag ga ik op reis dus wordt een drukke week.

Morge krijg ik trouwens weer nieuwe kleding:), nu met lange mouwen voor over een maandje, wanneer het helaas toch kouder gaat worden:(.. Maar als het goed is de kleding erg mooi, dus ben benieuwd!

Spreek jullie na het weekend weer!

Liefs Manon


Ps. Opa, ik zal elke brief lezen, bewaren en beantwoorden;)! Groetjes aan oma!

  • 17 September 2010 - 08:41

    Pap:

    Manon, alweer niej kleier. Waat un geweldig team hup se doa.

  • 17 September 2010 - 11:17

    Manon Veldman:

    Haha I know! :D

  • 20 September 2010 - 21:02

    Monique En Domien:

    Ha mop,ik vond het showtje erg leuk, ja Monique ook, leuke kleding, als je die aan hebt zijn de 1e competitiepunten al binnen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 28119

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: