BIG NEWS! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu BIG NEWS! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

BIG NEWS!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

21 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Groots nieuws!!

Ik kon het niet laten dit te melden!! Deze keer geen zware training, spierpijn, of iets in die trent. Vandaag kreeg ik om 16.05u om precies te zijn een smsje van mn coach. Letterlijk gekopieerd:
'U all got into the pre-qualifying doubles draw all american. Plan to leave Tally for Los Angeles on Thursday night, 30 sept:) Yay!!!!!!'
(Tally=Tallahassee, dray all american=geen id:P en yay is blijkbaar een uitroep hier:P) Haha

Deze dame gaat dus VOLGENDE WEEK DONDERDAG naar LA, California!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ik kreeg dit smsje in de lift naar mijn les en ik wilde bijna degene die bij me in de lift stond omhelzen! Haha, dit heb ik natuurlijk toch maar niet gedaan, maar t idee was wel aanwezig:P...

Dus ik vertrek deze donderdag naar South Carolina tot zondag en dan van volgende week donderdag tot (ik denk) zondag naar LA!:D Ik moet zeggen, heb t niet slecht hier:P. Het is hard trainen geweest de afgelopen weken en nu nog steeds, maar je krijgt er ook wat voor terug :)! Heb nu zelfs zin om nog harder te trainen met dit vooruitzicht!! Dagen komen tekort:P

Ik heb vanavond al mijn bed verschoond:), was gedraaid, afgewassen en mijn kamer gepoets(+ mijn kamergenoot voor de zoveelste keer gezegd dat ze ook maar eens wat moet poetsen:P) Haha ik lijk oma wel(no offensive meaning by that;))

Morgenvroeg heb ik een onverwachte drugstest. Dit doen ze hier zo af en toe om te controleren dat er geen drugs wordt gebruikt voor betere prestaties onder atleten. Dus ik kan alweer om 7.30u klaarstaan en dan door naar mijn eerste les om 8.00u. Ow ik heb vandaag 100% gescoord op mijn eerste wiskunde test:D! Haha, dus als het goed is ben ik nu officieel verlost van bijles gelukkig:P

Verder heb ik gister weer a bunch of new clothes gekregen:D Erg mooie kleding van nike met FSU labels erop. Joggingpak, trui met cappuchon, wedstrijd-shirts met geen, korte en lange mouwen in het zwart, rood, goud(-geel) en wit:D

Heb ik verder nog meer nieuws voor jullie?? Uhmmm.. niet dat ik zo kan verzinnen.. Morgen heb ik een vrij drukke dag en in de avond is een grote volleybalwedstrijd tegen UF(University of Florida). Dit zijn de grote rivalen van FSU, dus het wordt super druk en spannend! Ik ga samen met wat meiden uit het zwemteam kijken, dus dat wordt erg gaaf om te zien! Die meiden zijn echt goed, tof om te zien hoe goed ze kunnen volleyballen:)

Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen en prestaties:P

Groetjes Oppe Ruiver!

Liefs Manon

  • 22 September 2010 - 03:06

    Manon Veldman:

    Fotoos van zaterdagavond!:D

  • 22 September 2010 - 04:54

    Job:

    echt super gaaf !!!!!! :D
    komt helemaal goed met jou :P ;)
    xxxx

  • 22 September 2010 - 06:01

    Lieke Janssen:

    Woeh! Echt supervet!!! Nou heel veel succes doa den meadjeh! Ik stoan vandaag in de halve finale DD:D Vinj ik aug al unne hele prestatie op zich :p
    Xx

  • 22 September 2010 - 06:24

    Nadine Veldman:

    Super gaaf manon :D!
    Heel vuil succes!

    kusje

  • 22 September 2010 - 07:05

    Sanne:

    Woehoewww! Op nao Hollywood!!! ;)

  • 22 September 2010 - 07:21

    Kim:

    Haa Manon!
    Super..gezellige, mooie foto's zeg, doe zuus er heel gezond oet.:D Zet 'm op, have fun! x

  • 22 September 2010 - 09:53

    Erica Moeder Job:

    Wouwwww!!!!!!!
    Echt te gek .Dan weet je tenminste waar je het allemaal voor doet. Ben heel benieuwd!.Veel plezier en succes S Carolina.Hopelijk krijg je tussen door nog even de kans om een beetje bij tekomen voor L A.

  • 22 September 2010 - 10:36

    Tes:

    Super vet desse no LA geis! Bun ik veurig jaor auk gewees en is dao echt SJIEK!(A)

    Heul veul succes met dien toernooitjes en k huur wal wie het ging.

    xkus

  • 22 September 2010 - 10:45

    Pap:

    Hei wat good, dit weerd ein fantasties joar, let maar op.

  • 22 September 2010 - 10:55

    Joelle:

    Haaaa dich!

    Wie leuk is det!! Super! :D
    Huul vuul plezeer en succes daor!

    Spreek dich snel xxxx

  • 27 September 2010 - 19:59

    Huub ,petra:

    hallo Manon, super Sukses in south Carolina. Hoop des de ruiverse windj ook toet doa kump.Den goann de bel noch wat sneller!!
    Renne der auch wielrenners rondj op de university.?

  • 05 Oktober 2010 - 14:56

    Joepie!!!$!!!:

    Ich gaon auch maar uns op tennisles... ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 28122

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: