Tournament in South Carolina - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Tournament in South Carolina - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Tournament in South Carolina

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

28 September 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Toernooitje!

Donderdagochtend vertrokken we met het vliegtuig naar Greenville, South Carolina. Fede pikte me op om 10 uur om naar het vliegveld te gaan. Aangekomen werd ons verteld dat mobieltjes niet uitgeschakeld moesten worden..(alleen op hotelkamer uit het zicht van de coaches was dit toegestaan..) We vlogen eerst naar Atlanta, waar we heerlijk lunchte en vrij snel daarna de aansluiting naar Greenville hadden. Op plaats van bestemming stonden 2 grote auto's voor ons klaar, die de coaches hadden gehuurd, om van hotel naar tennisbanen te gaan en omgedraaid:P!

Ik besloot in de auto van Oliver te gaan zitten. Schijnbaar is de bezetting per auto bij elke reis hetzelfde, want ik kwam erachter dat Oliver's auto CRAZY is!! En Jennifer's auto quite and peacefull.. Ik had dus de goede gekozen: muziek stond superhard aan, de hele auto schudde op en neer doordat Oliver de rem steeds intrapte en superhard optrok.. Je kan je voorstellen dat ik in het begin mijn veiligheidsriem strak om had!! Haha

Het hotel was mooi, 's morgens lekker ontbijtje en 's avonds gingen we uit eten. Na het ontbijt om 7u, reden we naar de tennisbanen om te trainen, om vervolgens wedstrijd te spelen.

Ik speelde vrijdags 2 dubbels en een single, helaas won ik alleen de dubbel deze dag. Zaterdag won ik van de 2 singles er eentje :D en zondag wonnen we de dubbel, waardoor we 3e werden in onze categorie:).

De terugreis was erg leuk. We hadden veel tijd tussen laatste wedstrijd en vertrek, waardoor we met het team over van alles en nog wat gepraat hebben en veel gelachen om de verhalen in de cosmopolitan:P.

Maandag hadden we een vrije dag, wel moets ik naar school van 8 tot 10 in de morgen, maar verder heb ik mijn wasje gedaan, wat geleerd en veel geskypt!! Haha:D
Gisteravond ben ik gaan eten met Fransesca, daarna zijn we naar de supermarkt geweest en ben ik ook bij hun blijven slapen in hun appartementje(way better than my stupid dorm!) Was supergezellige avond, waardoor mijn training vanmorge ook aardig goed ging :)

Vanavond komt Fede eten, ik maak namelijk pasta :)

Vrijdagochtens LOS ANGELESS!!!!!
Deze reis kan 2 dagen duren, maar ook 5 of 6 of meer dagen... Ligt eraan hoeveel we winnen:O Haha, dus ben benieuwd!

Liefs Manon

  • 29 September 2010 - 09:06

    Jeroen Diebels:

    Hee Manon,
    Leuk om telkens te lezen dat je het goed naar je zin hebt en dat het gewoon goed met je gaat! Soms heb ik wel met je te doen... weinig sporten, geen gezellige uitstapjes met je vrienden, slecht klimaat... en ga zo maar door, nee het zal niet meevallen. Er is natuurlijk ook een keerzijde: het gemis van familie en vrienden, het gemis van Reuver(!?) en natuurlijk het gemis van BROEKHIN!!! Hier gaat alles gewoon door, veel softballen, volgende week atletiek en daarna, na 5 weken hard gewerkt te hebben, verdiende herfstvakantie. Want wat zijn we daar aan toe zeg...!? Voor zover een update vanuit het koude Nederland. Het ga je goed! Groetjes Jeroen Diebels

  • 29 September 2010 - 09:51

    Lieke:

    Ha meid!
    Ut geit dich doa waal allemoal erg good! Ik bun druk bezig mit feestje organiseren en probeer ondertussen aug nog mien studie bie te haaien. Veul plezeer in LA, geniet dervan!
    Xx

  • 29 September 2010 - 10:09

    Bas:):

    Haa Manon,

    wat een verhoale allemoal.
    eg kei leuk;)
    ik hoop desse dig nog amuseers de kommende 238 daag;) maar doa goan ik waal vanoet:P

    groetjes van oppe ruiver

    (K)

  • 29 September 2010 - 12:34

    Pap:

    Hei Manon,
    I am in Paris now so English it is. Yesterday evening I had an exelent diner and the work is going well so this evening I will take the airplane back to Ruiver. Nice result and lots of success in Calilornie.

  • 29 September 2010 - 12:53

    Manon:

    Correctie: excellent pap;)
    Haha! Lang neet mier gesproake!! Trainingen goan steeds beater, serieus, wurd nog get:D!!
    Have a nice trip and speak to you soon daddy!!
    Xxx

  • 29 September 2010 - 15:40

    Steffy:

    Haaa Manon:D!

    Manmanman, hahah! Liek waal ein groete druim! als ich det allemol leas van "we goan doa hear met de vleeger, we hubbe doa en doa gegeeate, haha etc etc etc.', Bun eg blie veur dich det ut doa zo leuk is en desse allemol leuke miense om dich hear hear!
    egt super!

    Binnekort keertje skype!

    xxx

  • 01 Oktober 2010 - 07:24

    Job:

    Aangekomen werd ons verteld dat mobieltjes NIET uitgeschakeld moesten worden..(alleen op hotelkamer uit het zicht van de coaches was dit toegestaan..)
    dacht dat je ze juist uit moest schakelen :P ;)
    grapje schat
    Vandaag vertrek je naar Los Angeles :D
    Geniet ervan meid en doe je best :)
    zorg dat hun in jou spel mee gaan en je wint vele wedstrijden ;)
    spreek je snel
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 28120

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: