Los Angeles! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Los Angeles! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Los Angeles!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

04 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Een kort, maar bizar weekend!!

Vrijdagochtend vloog ik naar California met 3 teamgenootjes en Oliver, waar we bij aankomst hebben gelunchd en daarna op de centercourtbanen van UCLA hebben getraind. Mooi complex en de campusgebouwen waren erg mooi met veel glaswerk! De campus leek een beetje op de binnenstad van Amsterdam als je erdoor reed. Tegen de avond hebben we heerlijk gegeten in het hotel en erg leuke gesprekken gehad, waarbij we vooral Oliver hebben uitgehoord over van alles en nog wat. Hij was superchill, mede doordat Jennifer(headcoach) er niet bij was, de sfeer was gewoon heel relaxed en gezellig!:) Die avond zijn Fede en ik 0m 21.00u direct in slaap gevallen, we moesten namelijk om 6u alweer aan de ontbijttafel zitten.. Om half 7 stonden we al op de baan te trainen en om 8u hadden we onze eerste wedstrijd. Geloof het of niet, maar deze hebben we helaas verloren:(:(.... We speelde niet slecht, maar hebben gewoon onze kansen niet gepakt! Dit betekende dat we zaterdagavond alweer naar huis vlogen:P Haha! MAAAAR dat is niet alles:D Aangezien we om 9u al klaar waren met de dubbel, zijn we na een frisse douche naar Beverly Hills gereden in ons busje en daar hebben we in een zeer knus en gezellig restaurantje heerlijk gelunched:). Nadat onze buikjes gevuld waren, zijn we Beverly Hills ingelopen. Op de hoofdstraat heeft Oliver ons alleen gelaten, zodat wij meiden ons ding konden doen:D. Hier hebben we door de duurste winkelstraat van Beverly Hills gelopen en ben ik ook nog geslaagd voor 2 kadootjes!! Haha, rib uit mijn lijf, maar ik vond het de moeite waard. Hoe kun je Beverly Hills nou verlaten zonder een 'souverniertje', al heb ik niks voor mezelf gekocht bedacht ik me later:P.. Maargoed :), als het goed ik gaan we volgend jaar Jan-feb nog n keertje terug(als alles meezit:D)!
Ik ben in winkels als Prada, Louis Vuitton, Versace, D&G, Chanel en noem maar op geweest.. Grappig om te zien hoe duur je iets kan maken! Een katoenen, simpel shirt van Ralph Lauren met op de voorkant hun merk van plastic steentjes: 200 dollar!! Belachelijk, haha! Ik heb ook het hotel gezien waar 'Pretty Woman' is opgenomen, een echte Rolls Roys auto en typisch old school schoolbusje met 'city of Beverly Hills' op stond. Foto's zet ik zsm erop:)!

Verder zijn we in de namiddag naar het strand geweest van Beverly Hills, waar ik met mn voetjes in de Pacific Ocean heb gestaan:D.. KOUD!! Niet normaal, Fede en ik stonden klaar om erin te rennen, maar hebben ons snel omgedraaid:P


's Avonds hebben we in een heerlijk restaurantje gegeten, waar onze auto zelfs werd geparkeerd voor ons:P
maar was wederom super gezellig!

De terugreis was lang. We vertrokken zaterdagavond om 10.15 uur en kwamen zondagochtend om 10u aan in Tallahassee met 6 uur totaal wachten op t vliegveld in LA en Charlotteville... (Dit grapje om ons terug te vliegen zo snel, kostte de uni trouwens 900 dollar p.p. BIZAR!)

Bij Fede thuis aangekomen, kregen we een impulsieve ingeving om naar het strand in Panama te gaan. Haar vriend was hier en toevallig konden we meerijden:D. Dus vandaag heb ik heerlijk op het strand gelegen in Panana Beach!! De zee was superhelder en het strand was erg mooi en schoon. In de auto heb ik lekker geslapen, want was 2 uurtjes tijden:(.. In de middag hebben we in een heerlijk visrestaurantje gelunched, waar ik de lekkerste taco met gebakken witte vis en groenten heb gegeten en smiddags hebben de heren van de crew waar we mee waren gekitesurfd in een supermooi gebiedje! Gelukkig stond er een aardig windje en waren er ook verschillende professionals bezig, het was erg indrukwekkend om te zien wat die allemaal met de bordje en zon vlieger kunnen in de lucht!(Was iets voor jou geweest Stan;)) Ik was helaas mn telefoon vergeten, dus heb niks kunnen filmen:(..

Op de terugreis hebben we een lekker warme chocolademelk gedronken bij starbucks en toen naar huis gereden.

Ik ben nu op op op, dus ik ga lekker slapen. Het is inmiddels 00.08u, en morgen weer les om 8u en smiddags training:) Leven gaat gewoon door hier, dus heb de slaap hard nodig!

Al met al heb ik een bizar en ongelooflijk weekend achter de rug!!:D Nauwelijk voor te stellen eigelijk normaal gesproken.... Maar hier kan alles zoals je leest:P!

Sanne en mam, jullie kerstkadootjes heb ik dus al! Nu de rest nog... Als ik nog geld over heb:P Haha!

Weltruste!

Liefs Manon

  • 04 Oktober 2010 - 06:44

    Job:

    dit was weer een weekend om nooit te vergeten (Y)

  • 04 Oktober 2010 - 07:23

    Pap:

    terjunogaweeg, doe maaks ut allemoal met doa.
    Manon, leuk verslag. Het voelt goed om te lezen wat voor avonturen je daar allemaal beleeft. Geweldig. En tussen de regels door heb ik gelezen dat je een kadootje meeneemt met Kerstmis. XXX

  • 06 Oktober 2010 - 11:01

    Opa & Oma:

    Hallo Manon,

    Sanne heeft ons als jouw verslagen laten lezen, mooie verhalen! Oma mist jou heel erg. We kijken nu al uit naar kerstmis als je weer hier bent!
    Heel veel plezier en succes met de studie en de training! Opa kijkt vol verwachting uit naar je brief.

    Groetjes en kusjes van opa en oma

  • 06 Oktober 2010 - 11:15

    Manon Veldman:

    Grandparents!!

    Wat leuk om te horen! Met mij gaat alles goed:) en ik heb ook superveel zin in December!
    Er is een brief en een kaart onderweg, dus laat je verrassen;)

    xxx

  • 08 Oktober 2010 - 16:25

    Marjo Simons:

    Ha die Manong,
    ik kreeg van de meiden jouw site door en dacht laat ik eens lezen. Super wat je allemaal meemaakt, maar door de regels door lees ik ook dat het hard trainen is. En dan nog voor je huishouden zorgen.... maar dit compenseert zich weer met de lekkere etentjes, want die heb je genoeg zo te lezen. Nou meid zet hem op en geniet er ook van, dit pakt je niemand meer af. Alvast proficiat voor de 21 oktober en wens je dan een gezellige dag, of moet je veel trainen?

    gr. van Jos, Marjo. lieke, Joni en Niek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 28116

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: