Updateee! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu Updateee! - Reisverslag uit Tallahassee, Verenigde Staten van Manon Veldman - WaarBenJij.nu

Updateee!

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

20 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Tallahassee

Het is alweer een aantal weken geleden dat ik door het beroemde Beverly Hills liep. Ik heb het erg druk gehad met tennis, school en allerlei andere dingen. Afgelopen weekend hebben we een thuistoernooi gehad hier at FSU. Resultaten van het team waren niet slecht, al heb ik wederom helaas weer geen wedstrijd gewonnen:p.. Trainingen gaan de laatste 2 weken erg goed, waardoor ik ook complimenten van de coaches kreeg op mijn wedstrijden afgelopen weekend. Dus het gaat nog steeds in een bergopwaarts en dat is het belangrijkste. Hard werken en er ook nog iets voor terug krijgen:D! Morgen vertrek ik alweer naar het volgende toernooi in Athens, Georgia. Ik hoop dat ik hier mijn eerste zegen naar binnen mag slaan:). Moet zeggen dat ik me steeds zelfverzekerder voel op de baan, dus er is nog hoop:P Haha!

Vanavond kreeg ik om 6 uur allerlei berichtjes en mailtjes met felicitaties, terwijl het hier nog gewoon 20 oktober is en geen 21! Haha Maar toch voelde ik me al jarig:D.. Toen iedereen in Nederland naar eindelijk in bed lag, heb ik lekker soep gegeten met pannenkoeken en daarna maar een mijn laatste was gedraaid en koffer gepakt voor morgen. Over iets minder dan 2 uurtjes ben ik echt jarig!:D
De busreis morgen duurt 6 uur, maar het is geen gewoon busje heb ik me laten vertellen. We zitten afgesloten van de chauffeur en we kunnen film kijken en allerlei andere luxe dingetjes. Volgens mij is er achterin geen stoelendans mogelijk, maar de eerste deur ernaast:p Het is een soort cirkel achterin van leren banken, dus dat is wel lekker om te slapen en gezellig om te kletsen met zn allen!

Vandaag hebben we een korte(2 urige), maar zware training gehad om alle puntjes op de 'i' te zetten voor het toernooi dit weekend. Dus ik ga ervoor! (Geen nieuwe blog volgende week van dit weekend is slecht nieuws, meerdere verhalen=GOED NIEUWS!:p) haha!

Opa: Een nieuwe brief is onderweg, vandaag op de post gedaan. Ik vergeet u niet hoor! Had het gewoon een beetje druk de afgelopen weken:)

Helaas heb ik het pakketje voor mijn verjaardag van pap, mam, sanne, stan en de rest nog niet mogen ontvangen, deze zal (zoals je altijd zal zien) morgen arriveren, wanneer ik net vertrokken ben. Dus ik ga maandag of dinsdag zsm naar postkantoor om het op te halen;)

Na een beetje heimwee 2 weken terug, gaat het nu weer super :)! Begin steeds meer te genieten van mijn leventje hier, tennis gaat beter en hoop nog veel beter de komende 6 weken! Dat is ten slotte de reden waarom ik hier ben:p.. School is een makkie, dus dat komt goed en de meiden uit het team begin ik steeds beter te leren kennen! Al met al, I don't regret my decision to come here at all!

Over 47 dagen ben ik weer terug in het heerlijk koude Reuver :D, Kan niet wachten!! Hahha, hier schijnt het zonnetje nog lekker in de middag:), al is het 's ochtens en 's avonds al een beetje af aant koelen, maar nog niks vergeleken met de temperaturen in NL! Dus mij hoor je niet klagen:D:D

Heeeel veel groetjes uit Tally!

Liefs Manon

  • 21 Oktober 2010 - 05:44

    Kim:

    Heej Manon!

    Gefeliciteerd met dien verjaardag! Een fijn berichtje; veel plezier in de bus, klinkt luxe! ;)

    Zet 'm op! :D

    3 kussen en liefs,
    Kim

  • 21 Oktober 2010 - 06:24

    Pap:

    Leuk weer get te huure Manon,
    Asse dalik wakker waers, PROFICIAT en vuul plezeer in Georgia !!

  • 21 Oktober 2010 - 09:34

    Lieke :

    Sgatsiej!
    Proficiat!!!!
    Veul plezeer en succes van ut weekend (K)
    Smak!

  • 21 Oktober 2010 - 10:01

    Jesse:

    Haa Manon,

    Gefeliciteerd met diene verjeurdig! Zoe te leaze..geit nog steeds alles super doa...
    Ut enige wasse misschien vandaag mis..un stukske Limburgse vlaai ;-)
    Maak d'r unne te gekke daag van!

    X Jesse
    Auch de groetjes en felecitaties van de femiliej!

  • 21 Oktober 2010 - 10:16

    Frederique:

    Hee lieve manon!! :D
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb je een mailtje gestuurd ;)

    dikke kus van Fre en succes met tennis!

  • 22 Oktober 2010 - 09:58

    Marlou:

    Hallo Lieve manon!

    Ein bietje laat, maar ich wil dich eavegood ein fijne verjeurdig wensen, en nog heel veel plezeer doa. Ich bun jaloers!

    Dieke kus,

  • 22 Oktober 2010 - 10:39

    Huub En Petra:

    Hoi Manon,

    Proficiat met je verjaardag!!!!!!!!

    Hebben ze je ook een beetje verwend?

    Een succes vol weekend en geniet er vooral van!

    Liefs en kus

    Huub,Petra en Nadine


  • 22 Oktober 2010 - 15:30

    O.Huub:

    Manon van harte gefeliciteerd, en maak er een fijne dag van. Pilsje hou ik wel tegoed. hoe is het verder in de States.

    Groet

    Huub en Petra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tallahassee

Florida State University

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

ACC Championships!!

20 Maart 2011

Seaworld!!

16 Maart 2011

Spring Break!!

12 Februari 2011

weekendje miamii!!!

11 Januari 2011

Back and ready to go!
Manon

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 28120

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2010 - 25 Mei 2011

Florida State University

Landen bezocht: